Konkurenční strategie firmy VarioTec s.r.o. – Martina Netíková
Martina Netíková
Bakalářská práce
Konkurenční strategie firmy VarioTec s.r.o.
Competitive strategy of VarioTec s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je stanovení vhodné konkurenční strategie podniku a opatření vedoucí k upevnění pozice na trhu V teoretické části jsou nejprve vysvětleny základní pojmy (konkurence, konkurenceschopnost a konkurenční výhoda), dále zpracovány teoretické ukazatele (Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza a marketingový mix) pro analýzu konkurenčního prostředí. V praktické části …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to determine appropriate competitive strategy for VarioTec s.r.o. company and the measures, which should help to keep position on the market. Theoretical part firstly provides explanation of basic terms (competition, competitivness and competitive advantage), followed by competitor's analysis conducted on the base of several theoretical frameworks (Porter's Five Forces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Netíková, Martina. Konkurenční strategie firmy VarioTec s.r.o.. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Barbora Sedláčková -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Analýza konkurenční strategie společnosti Alza.cz
Daniel Jiroudek -
Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti McDonalds
Klára Hanzelínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva