Persuasion and interaction in corporate/institutional social media presentations: comparative discourse analysis – Michaela MARTYKANOVÁ
Michaela MARTYKANOVÁ
Master's thesis
Persuasion and interaction in corporate/institutional social media presentations: comparative discourse analysis
Persuasion and interaction in corporate/institutional social media presentations: comparative discourse analysis
Abstract:
This master thesis focuses on the analysis of communication strategies that companies and organizations use on their social media platform Facebook. The analysis is carried out from the viewpoint of speech acts theory and generic moves used by companies and organizations for their communication and presentation and from the viewpoint of rapport management and politeness theory that are used in their …viacAbstract:
Táto diplomová práca sa zameriava na analýzu komunikačných stratégií, ktoré používajú spoločnosti a organizácie na svojej platforme sociálnych médií Facebook. Analýza je vykonaná na základe teórie rečových aktov a teórie žánrových krokov ("generic moves"), ktoré spoločnosti a organizácie používajú pre svoju komunikáciu a prezentáciu, a na základe teórie "rapport management" a teórie zdvorilosti, ktoré …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Christopher Hopkinson, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARTYKANOVÁ, Michaela. \textit{Persuasion and interaction in corporate/institutional social media presentations: comparative discourse analysis}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Ostravská univerzita, Faculty of Arts. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/qurafc/.
Jak správně citovat práci
MARTYKANOVÁ, Michaela. Persuasion and interaction in corporate/institutional social media presentations: comparative discourse analysis. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
English Philology / English-Language Translation
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia na sociálnych médiách a jej vplyv na spotrebné chovanie mladých ľudi
Dominika Korenková -
Marketingová komunikácia hotelu a reštaurácie Passage na sociálnych sieťach
Lea Antalová -
Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky
Janka Niepelová -
Obsahová analýza príspevkov na sociálnych sieťach
Anna Mária Puchoňová -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Špecifiká zapojenia influencerov do marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach
Alexandra Trubenová -
Řečové akty žádosti a omluvy formulované českými studenty v anglickém jazyce (L2). Analýza potřeb.
Marie Lahodová Vališová -
Užití nepřímých řečových aktů v obchodní korespondenci
Nikola Pešoutová