Bc. Michal Bártek

Master's thesis

Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy

Marketing strategy of company entry into territorially markets
Abstract:
Diplomová práce s názvem Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy se zabývá vytvořením marketingové strategie vstupu společnosti Bártek rozhlasy, s.r.o. na slovenský trh. Práce je rozdělena na tři části. První část se zabývá teoretickými východisky, kterou jsou spojené s daným tématem. V druhé části je analyzováno interní a externí prostředí společnosti. Na základě první a druhé …more
Abstract:
The diploma thesis entitled Marketing strategy of the company’s entry into territorially new markets deals with creation of the marketing strategy of the company Bártek rozhlasy, s.r.o. on the Slovak market. The work is divided into three parts. The first part deals with the theoretical background, which is associated with the topic. The second part analyzes the internal and external company’s situation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.