Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy – Bc. Michal Bártek
Bc. Michal Bártek
Diplomová práce
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Marketing strategy of company entry into territorially markets
Anotace:
Diplomová práce s názvem Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy se zabývá vytvořením marketingové strategie vstupu společnosti Bártek rozhlasy, s.r.o. na slovenský trh. Práce je rozdělena na tři části. První část se zabývá teoretickými východisky, kterou jsou spojené s daným tématem. V druhé části je analyzováno interní a externí prostředí společnosti. Na základě první a druhé …víceAbstract:
The diploma thesis entitled Marketing strategy of the company’s entry into territorially new markets deals with creation of the marketing strategy of the company Bártek rozhlasy, s.r.o. on the Slovak market. The work is divided into three parts. The first part deals with the theoretical background, which is associated with the topic. The second part analyzes the internal and external company’s situation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Magisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Jiří Nový -
Foreign direct investment as a tool for foreign market penetration
Ielyzaveta Suldina -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Anastasiia Onyshchenko -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh.
Illja Leheta -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický -
Expanze vybrané firmy na zahraniční trh
Vanesa Sněhotová