Převládající osobnostní typy u učitelek v lesních mateřských školách – Lenka Pavlová
Lenka Pavlová
Bakalářská práce
Převládající osobnostní typy u učitelek v lesních mateřských školách
Prevailing personality types in forest kindergarten teachers
Anotace:
Tato bakalářské práce je zaměřena na učitelky v lesních mateřských školách. Jejím hlavním cílem je určit osobnostní typy a kognitivní styly těchto učitelek. Kvantitativně orientovaný výzkum, který byl v práci použit, byl realizován elektronickým dotazníkem. Konkrétně indikátorem osobnostních typů MBTI. Nejprve vznikla teoretická část, ve které je na základě odborné literatury definována osobnost a …víceAbstract:
This bachelor´s thesis is aimed at teachers of forest kindergartens. It main goal is to determine the personality types and cognitive styles of these teachers. The quantitatively oriented research used in this final work was carried out by an electronic questionnaire. Specifically, by an indicator of personality types of MBTI. At first was created a theoretical part where we defined MBTI personality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pavlová, Lenka. Převládající osobnostní typy u učitelek v lesních mateřských školách. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj vnitřního světa dětí prostřednictvím výtvarných a dramatických činností v prostředí lesní mateřské školy.
Michaela Hoďovská -
Saturace potřeb dětí v porovnání mateřské školy a lesní mateřské školy
Markéta Moravcová -
Školní zralost a školní připravenost dětí předškolního věku v mateřské škole a v lesní mateřské škole
Eva VEŘMIŘOVSKÁ -
Vztah školy a rodiny v případě lesní mateřské školy
Václav Uzel -
Motivace rodičů k umístění dítěte do lesní mateřské školy a naplnění potřeb dítěte
Tereza Motyčková -
Porovnání úrovně celkové motoriky a jejich dílčích částí pomocí testovací baterie MABC-2 u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole a lesní mateřské škole
Zuzana ŠIMŮNKOVÁ -
Lesní mateřské školy. Srovnávací studie vybrané lesní mateřské školy v České republice a ve Velké Británii
Patricie Jägerová -
Problematika nástupu dětí do prvních tříd základních škol po absolvování lesní mateřské školy
Karolína POHOŘÁLKOVÁ