Maksym Leontiev
Master's thesis
ROLE OF SOCIAL MEDIA IN COMPANY’S CULTURE
Role sociálních medií ve firemní kultuře
Abstract:
V současné době závisí úspěch organizace nejen na ekonomických faktorech, ale také na schopnosti správně regulovat komunikaci v rámci společnosti. Cílem práce je zhodnotit závislost firemní kultury na sociálních médiích. K dosažení tohoto cíle autor stanoví řadu úkolů:•Studium teoretických aspektů interní komunikace (typy, nástroje, funkce, způsoby hodnocení efektivnosti) - 1. kapitola •Zkoumání 10 …moreAbstract:
Nowadays, the success of an organization depends not only on economic factors, but also on the ability to correctly regulate communications within the company. The goal of this thesis is to assess the dependence of the company's culture on the social media. To achieve this goal, the author sets a number of tasks:•To study the theoretical aspects of internal communications (types, tools, features, ways …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78084
Thesis defence
- Date of defence: 23. 9. 2020
- Supervisor: Antonín Pavlíček
- Reader: Ladislav Luc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78084
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako -
Privacy and security in social media
Viktoriya Jukova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
History of Social Media
Kristina Grebenshchikova -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Získávání a výběr zaměstnanců ve společnosti My Media s. r. o.
Christine Yacoubová