Využití promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému – Bc. Jiřina ŠINKOVÁ
Bc. Jiřina ŠINKOVÁ
Master's thesis
Využití promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému
The Use of Promotion as a Tool of Marketing Mix in the Selected Organization of Education Systém
Abstract:
Diplomová práce se věnuje využití propagace u konkrétního vybraného subjektu vzdělávacího systému. Za zkoumaný subjekt je zvolena organizace sekundárního vzdělávání, Střední škola polytechnická v Českých Budějovicích. Cílem diplomové práce bylo odkrýt a zhodnotit využívání a význam promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému. Na základě získaných informací …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the promotional activities of a selected subject of the educational system. The Secondary Polytechnic School in České Budějovice has been selected for this purpose. The aim of the diploma thesis is to reveal and evaluate the use and importance of promotion as a tool of marketing mix for a selected subject of the educational system. Based on the information obtained to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠINKOVÁ, Jiřina. \textit{Využití promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/qvb6e1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠINKOVÁ, Jiřina. Využití promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights