Využití promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému – Bc. Jiřina ŠINKOVÁ
Bc. Jiřina ŠINKOVÁ
Diplomová práce
Využití promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému
The Use of Promotion as a Tool of Marketing Mix in the Selected Organization of Education Systém
Anotace:
Diplomová práce se věnuje využití propagace u konkrétního vybraného subjektu vzdělávacího systému. Za zkoumaný subjekt je zvolena organizace sekundárního vzdělávání, Střední škola polytechnická v Českých Budějovicích. Cílem diplomové práce bylo odkrýt a zhodnotit využívání a význam promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému. Na základě získaných informací …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the promotional activities of a selected subject of the educational system. The Secondary Polytechnic School in České Budějovice has been selected for this purpose. The aim of the diploma thesis is to reveal and evaluate the use and importance of promotion as a tool of marketing mix for a selected subject of the educational system. Based on the information obtained to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠINKOVÁ, Jiřina. \textit{Využití promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/qvb6e1/.
Jak správně citovat práci
ŠINKOVÁ, Jiřina. Využití promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva