Monika Holá

Bakalářská práce

Testování hypotéz v marketingovém výzkumu

Testing hypotheses about the performance of e-mail marketing in a selected company
Anotace:
Tato práce se zabývá využitím testování hypotéz v marketingovém výzkumu. V práci jsou vymezeny statistické pojmy deskriptivní statistiky, testování statistických hypotéz a prognózování na základě časových řad. Dále je v ní přiblíženo řízení vtahu se zákazníky, e-mailový marketing a proces A/B testování v e-commerce. Poslední část je praktická a zahrnuje aplikaci jmenovaných konceptů na vybranou společnost …více
Abstract:
This thesis deals with the use of hypothesis testing in marketing research. The thesis defines statistical terms such as descriptive statistics, hypothesis testing and forecasting based on time series. It also introduces customer relationship management, e-mail marketing and the A/B testing process in e-commerce. The last part is practical and includes the application of the mentioned concepts to a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Ing. Andrea Čížků, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Kornélia Svačinová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku