Testování hypotéz v marketingovém výzkumu – Monika Holá
Monika Holá
Bakalářská práce
Testování hypotéz v marketingovém výzkumu
Testing hypotheses about the performance of e-mail marketing in a selected company
Anotace:
Tato práce se zabývá využitím testování hypotéz v marketingovém výzkumu. V práci jsou vymezeny statistické pojmy deskriptivní statistiky, testování statistických hypotéz a prognózování na základě časových řad. Dále je v ní přiblíženo řízení vtahu se zákazníky, e-mailový marketing a proces A/B testování v e-commerce. Poslední část je praktická a zahrnuje aplikaci jmenovaných konceptů na vybranou společnost …víceAbstract:
This thesis deals with the use of hypothesis testing in marketing research. The thesis defines statistical terms such as descriptive statistics, hypothesis testing and forecasting based on time series. It also introduces customer relationship management, e-mail marketing and the A/B testing process in e-commerce. The last part is practical and includes the application of the mentioned concepts to a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/o3hhk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Andrea Čížků, Ph.D.
- Oponent: Ing. Kornélia Svačinová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Influencer Marketing on Consumer behavior
Simon Robert -
Analysis of Digital Marketing Impact on Local Firms: Case Study of Czech Influencers
Sadiya Khafizova -
Testování statistických hypotéz
Marie Langrová -
Bodové a intervalové odhady parametru alternativního rozdělení
Lukáš Poledňa -
Testování statistických hypotéz na základě fuzzy dat
Lukáš KONOPKA -
Normální rozdělení a rozdělení z něho odvozená
Pavel STANĚK -
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
Jan Šplíchal -
A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu
Andrea Kramecová