Tereza MASTÍKOVÁ

Bakalářská práce

Influencer marketing na Instagramu

Influencer marketing on Instagram
Anotace:
Influenceři formují postoje sledujících prostřednictvím blogů, tweetů a dalších sociálních médií, jsou také stále více důležití, obzvláště v době informačních technologií a sociálních sítí, které významně mění podobu marketingu i zpravodajství. Organizace si uvědomují vliv influencerů při zavádění nových produktů na trh. Přesto však influencer marketing v České republice využívá necelých 15 % firem …více
Abstract:
Influencers shape the attitudes of followers through blogs, tweets and other social media, and are also increasingly important, especially in the age of information technology and social networking, which are significantly changing the face of marketing and news. Organisations are realising the influence of influencers in launching new products. Nevertheless, less than 15 % of companies in the Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MASTÍKOVÁ, Tereza. Influencer marketing na Instagramu. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management