Influencer marketing na Instagramu – Tereza MASTÍKOVÁ
Tereza MASTÍKOVÁ
Bakalářská práce
Influencer marketing na Instagramu
Influencer marketing on Instagram
Anotace:
Influenceři formují postoje sledujících prostřednictvím blogů, tweetů a dalších sociálních médií, jsou také stále více důležití, obzvláště v době informačních technologií a sociálních sítí, které významně mění podobu marketingu i zpravodajství. Organizace si uvědomují vliv influencerů při zavádění nových produktů na trh. Přesto však influencer marketing v České republice využívá necelých 15 % firem …víceAbstract:
Influencers shape the attitudes of followers through blogs, tweets and other social media, and are also increasingly important, especially in the age of information technology and social networking, which are significantly changing the face of marketing and news. Organisations are realising the influence of influencers in launching new products. Nevertheless, less than 15 % of companies in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MASTÍKOVÁ, Tereza. Influencer marketing na Instagramu. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Vliv influencer marketingu na nákupní chování spotřebitelů generace Z
Veronika Rožanská -
Influencer marketing a jeho dopad na spotřební chování generace Z
Olivia Madi -
Jaký vliv má influencer marketing na jednotlivé cílové skupiny
Adéla Štillerová -
Vnímání influencer marketingu generací Z u vybraných značek
Daniela Krutílková -
Vliv influencer marketingu na rozhodovací procesy spotřebitelů v oblasti luxusní kosmetiky na Instagramu se zaměřením na komparaci generací Y a Z
Adéla Nádvorníková -
Influencer marketing jako nástroj destinačního managementu
Liudmyla Manilets -
Vliv influencer marketingu na nákupní chování generace Z
Adéla Letfusová