Cuong Tran Dinh

Disertační práce

Sensor Fault Tolerant Control of Induction Motor Drive

Sensor Fault Tolerant Control of Induction Motor Drive
Anotace:
Due to the advantages of economics, ruggedness, self-starting, and stable in operation, the three-phase induction motor (IM) is the most popular electrical machine in the industry. In the past, IMs were used in the uncontrollable-speed applications. With advanced technologies in high-performance power converters and modern control algorithms, IMs can work effectively in variable-speed drives. In practice …více
Abstract:
Due to the advantages of economics, ruggedness, self-starting, and stable in operation, the three-phase induction motor (IM) is the most popular electrical machine in the industry. In the past, IMs were used in the uncontrollable-speed applications. With advanced technologies in high-performance power converters and modern control algorithms, IMs can work effectively in variable-speed drives. In practice …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 12. 2020
  • Vedoucí: Pavel Brandštetter
  • Oponent: Martin Kuchař, David Slivka, Viktor Valouch

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava