Nákupní chování obyvatel vybrané obce – Mgr. Bc. Roman Lipka, MBA
Mgr. Bc. Roman Lipka, MBA
Diplomová práce
Nákupní chování obyvatel vybrané obce
Purchasing behavior of residents of the selected village
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou nákupního chování v určené obci, konkrétně se jedná o obec Býchory. Práce je rozdělena na tři základní části: část teoretickou, část praktickou a na tu navazuje prezentování výsledků výzkumu. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů z oblasti nákupního chování, stručný popis historie a vývoje obchodu. V praktické části je vymezena daná …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of shopping behavior in a specific village called Býchory. The work is divided into three basic parts: the theoretical part, the practical part, and the presentation of the research results follows this. The theoretical part is focused on the explanation of basic concepts from the field of shopping behavior, a brief description of the history and development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xois8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: doc. RNDr. Jiří Ježek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jozef Šimúth, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Management a hospodaření ve veřejné správě / Management a hospodaření ve veřejné správě
Práce na příbuzné téma
-
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková