Marketing strategy for Moroccan restaurant – Ing. Mehdi Boujamlaoui
Ing. Mehdi Boujamlaoui
Diplomová práce
Marketing strategy for Moroccan restaurant
Marketing strategy for Moroccan restaurant
Abstract:
The aim of this master thesis is to create a business plan for Moroccan restaurant in selected region of the Czech Republic. To achieve this goal, the theoretical part will define the terms such as business plan, brand, structure of the restaurant and others. In the practical part, the necessary analysis will be conducted, various regions in the Czech Republic will be evaluated, consumer perceptions …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/qzqs2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova