Návrh marketingové strategie konkrétní instituce – Bc. Tereza Ostrá
Bc. Tereza Ostrá
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie konkrétní instituce. Návrh marketingové strategie vychází z analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku, vypracované SWOT matice, dotazníkového šetření a hloubkového rozhovoru. Na základě daných analýz, výsledků dotazníkového šetření a hloubkového rozhovoru je navržena marketingová strategie vhodná pro konkrétní podnik.Abstract:
Diploma thesis is focused on Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution. Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution is based on internal and external analysis of the company, elaborated SWOT matrix, a questionnaire survey and in-depth interview. Based on the results of the analysis, questionnaire survey and in-depth interview, the qppropriate marketing strategy is proposed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/xh615/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Rudolf Žák, LL.M.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Evaluation of Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing Justification in the Company Rosneft in Comparison with ExxonMobil
Daria Shishkina -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of Optimal Way of Financing
Barno Shadmanova -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of Optimal Way of Financing
Zhilan Xie -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of Optimal Way of Financing
Xi Cheng -
Evaluation of the Financial Performance of the Company and Suggestion of Optimal Way of Financing
Mengying Guo -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of Optimal Way of Financing
Yimin Lu -
Marketing města a „Smart Cities“
Kristýna Minaříková