Bc. Tereza Ostrá

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie konkrétní instituce. Návrh marketingové strategie vychází z analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku, vypracované SWOT matice, dotazníkového šetření a hloubkového rozhovoru. Na základě daných analýz, výsledků dotazníkového šetření a hloubkového rozhovoru je navržena marketingová strategie vhodná pro konkrétní podnik.
Abstract:
Diploma thesis is focused on Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution. Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution is based on internal and external analysis of the company, elaborated SWOT matrix, a questionnaire survey and in-depth interview. Based on the results of the analysis, questionnaire survey and in-depth interview, the qppropriate marketing strategy is proposed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Rudolf Žák, LL.M.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING