Developing communicative competence through differentiated activities in learning centers in TEVYL – Bc. Kristina Psotová
Bc. Kristina Psotová
Diplomová práce
Developing communicative competence through differentiated activities in learning centers in TEVYL
Developing communicative competence through differentiated activities in learning centers in TEVYL
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem komunikační kompetence v Anglickém jazyce u předškolních dětí, skrze diferenciované aktivity v centrech aktivit. Teoretická část popisuje žáky předškolního věku, jejich specifika, individuální odlišnosti a způsob jakým si osvojují jazyk. Práce popisuje způsob výuky v mateřské škole a centra aktivit a jejich organizaci. Dále potom představuje roli diferenciovaných …víceAbstract:
This master thesis deals with developing communicative competence in English with very young learners through differentiated activities in learning centers. The theoretical part describes very young learners, their characteristics, individual differences and the way they acquire language. The thesis then describes teaching in kindergartens, the learning centers, their organization and the role of differentiated …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kk6nu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedoucí: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Gabriela Oaklandová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PSOTOVÁ, Kristina. \textit{Developing communicative competence through differentiated activities in learning centers in TEVYL}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/qvlxri/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Students’ Autonomy: Developing individual learning plans at secondary school
Adam Zeisek -
Odlišnosti práce s psychikou v individuálních a týmových sportech
Tereza Valtrová -
Differences in Language Acquisition Between Two Students in an Integrated Class: A Case Study
David Černoch -
The Usage of Lapbook in Teaching English to Very Young and Young Learners
Monika Vejmělková -
A comparative study on teaching English to very young learners
Magdalena Mašková -
Storytelling and Drama Games in ESL Classroom of Very Young Learners
Lea Hanáková -
Teaching English language to very young learners - role of parents
Hana Vrbová -
Use of L1 and L2 in Teaching English to Very Young Learners
Lenka Nováková