Rozumově nadaný žák v české škole – Bc. Adéla Matůšů
Bc. Adéla Matůšů
Diplomová práce
Rozumově nadaný žák v české škole
Intellectually Gifted Learner at Czech School
Anotace:
Tématem této diplomové práce je 'Rozumově nadaný žák v české škole'. V teoretické části se práce zaměřuje především na pochopení podstaty nadání, poznání základních charakteristik rozumově nadaného dítěte a jeho specifických projevů, rozpoznávání a identifikaci rozumově nadaných dětí nejen ve školním prostředí. Dále se zabývá možnostmi vzdělávání rozumově nadaných dětí v českých školách a v neposlední …víceAbstract:
The theme of this thesis is 'Intellectually Gifted Learner at Czech School'. The theoretical part is focused on understanding the substance of giftedness, understanding the essential characteristics and specific shows of intellectually gifted child and recognition and identification of intellectually gifted children not only at school. The thesis is also dedicated to the possibilities of the education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v5vgi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v přístupech pedagogů k nadaným dětem v mateřské škole
Karolína BABIČOVÁ -
Genderové mapování sociální inteligence nadaných dětí na 1. stupni základní školy.
Denisa ŠNAJDROVÁ -
Rozvoj emoční inteligence mimořádně nadaných dětí
Jarmila Jánská -
Sociální inteligence nadaných dětí
Hana Červinková -
Mimořádné nadání a inteligence u dětí předškolního a mladšího školního věku
Marcela Dvořáková -
Teorie inteligence a jejich význam pro pedagogickou teorii a praxi
Roman KOTLÍN -
Nadání a talent dětí v koncepci pedagogicko-psychologických poraden
Dominika Davidová