The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse – Karel URBAN
Karel URBAN
Bachelor's thesis
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
Abstract:
This thesis conducts a linguistic analysis of slogans used by NGOs on the internet. The theoretical part focuses on introducing a reader to NGOs and to the principle of advertising. After, the focus is shifted to slogans, where their attributes are described. The analytical part presents a reader the corpus and the method of linguistic analysis. Further, the slogans from the corpus are analyzed through …viacAbstract:
Tato práce se zabývá užíváním sloganů nevládními organizacemi na internetu. Teoretická část uvádí čtenáře do oblasti těchto organizací a popisuje princip reklamy. Dále si čtenář osvojuje princip sloganů a je seznámen s jejich hlavními rysy. Analytická část popisuje strukturu korpusu a metodu lingvistické analýzy. Poté jsou slogany skrz úrovně jazyka podrobeny analýze, kde jsou určeny jejich charakteristické …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lenka Kopečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
URBAN, Karel. The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové prostředky k upoutání pozornosti v současné reklamě
Ondřej CHABR -
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák -
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová