Bc. Aleš MLÝNEK, DiS.

Bakalářská práce

Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost

Process Phases of Marketing Research for a Distribution Company
Anotace:
Bakalářská práce popisuje v první části jednotlivé fáze marketingového vý-zkumu z teoretického pohledu. V praktické části bakalářské práce je kladen důraz na představení jednotlivých fází procesu realizace marketingového výzkumu v konkrétní společnosti, praktickou aplikaci teoretických poznatků z oblasti marketingového výzkumu a konfrontaci optimálního a použitého postupu při realizaci marketingového …více
Abstract:
The thesis is divided into two parts: while the introduction gives a description of marketing research phases from a theoretical perspective, the practical part focuses on the process phases of marketing research implementation in a specific company, the practical application of marketing research theory and a comparison of an optimal method of marketing research implementation to the chosen approach …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor: 13681

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MLÝNEK, Aleš. Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe