Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost – Bc. Aleš MLÝNEK, DiS.
Bc. Aleš MLÝNEK, DiS.
Bakalářská práce
Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost
Process Phases of Marketing Research for a Distribution Company
Anotace:
Bakalářská práce popisuje v první části jednotlivé fáze marketingového vý-zkumu z teoretického pohledu. V praktické části bakalářské práce je kladen důraz na představení jednotlivých fází procesu realizace marketingového výzkumu v konkrétní společnosti, praktickou aplikaci teoretických poznatků z oblasti marketingového výzkumu a konfrontaci optimálního a použitého postupu při realizaci marketingového …víceAbstract:
The thesis is divided into two parts: while the introduction gives a description of marketing research phases from a theoretical perspective, the practical part focuses on the process phases of marketing research implementation in a specific company, the practical application of marketing research theory and a comparison of an optimal method of marketing research implementation to the chosen approach …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13681
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MLÝNEK, Aleš. \textit{Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/qvs9k8/.
Jak správně citovat práci
MLÝNEK, Aleš. Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozhodovacího procesu při výběru produktu - obnova vozového parku společnosti
Kateřina Samueliová -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil