Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách – Bc. Kristýna Ševčíková
Bc. Kristýna Ševčíková
Diplomová práce
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Working with Students with Autism Spectrum Disorder in Alternative Schools
Anotace:
Aktuálně v českém vzdělávání probíhá snaha o inkluzi žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Mezi tyto žáky patří také děti s poruchou autistického spektra (PAS). Dle výzkumů počty diagnostikovaných dětí s PAS rostou – mnohdy se hovoří až o epidemii autismu. Aktuálně však také narůstají počty žáků vzdělávaných v alternativních školách. V mé práci výše zmíněné aspekty propojuji a zaměřuji se na …víceAbstract:
There is an effort of inclusion of pupils with special educational needs in the Czech educational system at present. Children with autism spectrum disorder (ASD) also belong to these pupils. According to the research the numbers of children with ASD are growing – they often speak about the epidemy of autism. Numbers of pupils educated in alternative schools also grow nowadays. I connect these above …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f9izg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Klára Harvánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika a poradenství / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička