Zobrazení ženy v reklamě, historické srovnání – Ing. Václav DANĚK
Ing. Václav DANĚK
Diplomová práce
Zobrazení ženy v reklamě, historické srovnání
Depiction of Women in Advertising - A Historical Comparison
Anotace:
Cílem teoretické části diplomové práce je popsat požadavky, které měli plnit tvůrci reklamy v tisku 30. let minulého století, a které mají plnit tvůrci současné tištěné reklamy. Praktickou a projektovou část práce tvoří příklady realizace reklamních sdělení v časopi-sech z 30. let minulého století a současných, jejich posouzení podle předem stanovených kritérií.Abstract:
Theoretical part of the thesis aims at describing requests that print advertisement creators had to fulfill in the 1930?s and which they have to fulfill today. The practical and project parts consist of 1930?s magazine advertisement examples and of contemporary ones and their evaluation according preset criteria.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor:
18514
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DANĚK, Václav. Zobrazení ženy v reklamě, historické srovnání. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
Milena Pelinková -
Bodypainting jako forma užití lidského těla v umění
Kateřina Jedličková -
Srovnávací reklama jako nekalosoutěžní jednání
Kristýna Pelánková -
Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu
Monika Montag -
Copywriting jako forma reklamy
Květoslava LIŠKOVÁ -
Trendy ve vývoji a nové formy reklamy jako nástroje propagace
Tereza Litošová -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová