Ako sa predáva vzdelanie: analýza marketingových nástrojov používaných v školstve – Martina Ivaničová
Martina Ivaničová
Master's thesis
Ako sa predáva vzdelanie: analýza marketingových nástrojov používaných v školstve
Jak se prodává vzdělání: analýza marketingových nástrojů používaných ve školství
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou marketingu ve školství. Analyzuje a porovnává marketingové nástroje využívané ve školství, způsob realizace marketingových aktivit na středních školách na Slovensku a mapuje, jak školy vnímají problém masifikace školství. Práce se skládá ze dvou částí. V první části práce jsou definovány základní pojmy a teoretická východiska související s marketingem školy a s problematikou …moreAbstract:
This master thesis deals with the problematics of marketing in education. It analyses and compares marketing tools used in education, methods of implementing marketing activities in secondary schools in Slovakia, it examines how schools percieves problem of school massification of the education. Thesis consists of two parts. In the first part are defined basic concepts and theoretical foundations related …moreAbstract:
Táto práca sa zaoberá problematikou marketingu v školstve. Analyzuje a porovnáva marketingové nástroje využívané v školstve, spôsob realizácie marketingových aktivít na stredných školách na Slovensku a mapuje, ako školy vnímajú problém masifikácie školstva. Práca sa skladá z dvoch častí. V prvej časti práce sú definované základné pojmy a teoretické východiská súvisiace s marketingom školy a s problematikou …moreKeywords
marketing školy marketingové řízení školy masifikace vzdělání přeměny společnosti a vzdělání cílený marketing
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49770
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2016
- Supervisor: Michal Šimůnek
- Reader: Eliška Novotná
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49770
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
On Heath and Fields. The transformation of the rural landscape of the Bailiwick of 's-Hertogenbosch during the Late Middle Ages and Early Modern Period (ca. 1200-1550)
Johan Petrus Wilhelmus VERSPAY -
Democratisation of Civil Society in the Baltic States: An Analysis of Transformation during The Ukrainian Crisis
Kateryna Sumarokova -
Motivy a bariéry přeměn obchodních společností a družstev v účetních souvislostech
Markéta Smutná -
Bohatství kultur jako cesta k přeměně školy a společnosti na příkladu kanadského Vancouveru
František Trapl -
Motivy a bariéry přeměn obchodních společností a družstev v daňových souvislostech
Veronika Langová -
Právní, účetní a daňové dopady u ABC, a.s. při přeměně formou rozdělení odštěpením sloučením
Věra Zahradníčková -
POPTÁVKA UCHAZEČŮ PO STUDIU OBORU REKREOLOGIE NA FTK UP V OLOMOUCI
Jan MARCANÍK