Grafický design knižních obálek a jeho vliv na prodejnost knih – Kateřina Sobková
Kateřina Sobková
Bakalářská práce
Grafický design knižních obálek a jeho vliv na prodejnost knih
Graphic design of book covers and its influence on the marketability of books
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá grafický design knižních obálek a jeho vliv na potenciální kupující knih. Cílem této práce je určit, do jaké míry jsou čtenáři ovlivňováni vzhledem obálky při koupi knihy. Teoretická část stručně popisuje historii knih na českém území, proces výroby knihy, způsoby propagace knih a chování kupujících z psychologického hlediska. Dále rozebírá jednotlivé grafické prvky knižní …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on graphic design of book covers and its influence on potential book buyers. The aim of this work is to determine how much are readers influenced by the appearance of the cover when buying a book. The theoretical part briefly describes the history of books on the Czech territory, the process of book production, the ways of books promotion and the behavior of buyers from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73357
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Veronika Souralová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73357
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Design instruovaný surrealismem. K problému vztahu surrealismu a grafického designu
Tereza Vaidová -
Vizuální stránka křesťanské knihy Cover design jako součást prodejní strategie a spolutvůrce vizuální kultury společnosti
Lada Andršová -
Knižní obálky Václava Maška (1893–1973)
Monika Šulová -
Využití textilu v umělecké knižní vazbě
Vanda Môcová -
Význam knižní obálky v nákupním chování žen
Patrik Tomšů