Skupinová integrace postižených žáků v Bohumíně – Bc. Martina HOLASCHKE
Bc. Martina HOLASCHKE
Master's thesis
Skupinová integrace postižených žáků v Bohumíně
The group integration of disabled pupils in Bohumín
Abstract:
Cílem mého výzkumu bylo analyzovat proces integrace žáků po zrušení Zvláštní školy a Pomocné školy Bohumín do běžných základních škol a zjistit, zda tato forma integrace byla správnou cestou. Ke zjištění názorů dětí i učitelů jsem vypracovala dva druhy dotazníku, jeden určený dětem a druhý určený učitelům. Analyzovala jsem průběh procesu a porovnávala názory skupinově integrovaných a individuálně integrovaných …moreAbstract:
The target of my project was to analyze the integration process of the pupils of special schools to common elementary schools after the cancellation of the Special and the Assistant school in Bohumín. The target was to find out if the selected way of the integration was successful. To learn the opinions of both children and teachers I created two styles of question lists, one for children and the other …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2009
Accessible from:: 14. 5. 2009
Identifier:
12092
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2009
- Supervisor: Mgr. Pavla Skokanová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLASCHKE, Martina. Skupinová integrace postižených žáků v Bohumíně. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Komparace skupinové a individuální jógy a její vliv na BPSS model zdraví
Magdaléna VIČAROVÁ -
Porovnání různých způsobů výživy, krmení a technologie ustájení telat v období kolostrální a mléčné výživy
Vojtěch Kalíšek -
Fenomén tetování jako projev skupinové a individuální identity. Výběr a aplikace tatuáže.
Nikola Marečková -
Porovnání výsledků skupinového a individuálního zastoupení aromatických uhlovodíků v různých typech benzínových frakcí metodami jednorozměrné a komprehenzivní plynové chromatografie
Pavel Živný -
Raná péče, integrace a vzdělávání zrakově postižených dětí
Eva Nečasová -
Integrace postižených dětí na první stupeň základních škol a postoje učitelů prvního stupně k integraci
Radka Melicherová -
Sociální aspekty integrace dětí s postižením do běžné třídy základní školy
Pavla Čechová -
Integrace sluchově postižených do běžného typu škol v Ústeckém kraji
Petra ROZINAJOVÁ