Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars – Daria Iushkina
Daria Iushkina
Diplomová práce
Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars
Skoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars
Abstract:
Nowadays there is rather competitive situation on the international market among Auto producers, which encourages them to find new ways and tools to attract customers. Most of the Automakers chose environment-friendly strategy, based on the ecological situation worldwide. More than that, recent Volkswagen's emission scandal forced almost all players to pay significant attention to the environment question …víceAbstract:
V současné době je situace na mezinárodním trhu mezi producenty automobilů nezávislé producenty spíše konkurenční a to je povzbuzuje najít nové způsoby a nástroje, aby přilákali zákazníky. Většina automobilek zvolila strategii šetrnou k životnímu prostředí, založenou na světové ekologické situaci. Více než to, že nedávný skandál s emisemi u Volkswagenu donutil téměř všichni hráče trhu věnovat velkou …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IUSHKINA, Daria. \textit{Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/qw6gqd/.
Jak správně citovat práci
Iushkina, Daria. Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Marketingová strategie firmy Vodafone v současné situaci globální pandemie Covid-19
Ondřej Beran -
Implementace globální marketingové strategie vzdělávací společnosti na lokální trh
Lucie Havlíčková -
Návrh marketingové strategie pro globální firmu na slovenském trhu
Soňa Kiradžievová -
Soupeření s giganty - Strategie lokálních firem na globálním trhu.
Vendula Chvílová -
Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Ondřej Gruntorád -
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
David Dvořák -
Problematika zneužití alkoholu, jeho detekce v pracovním procesu u významného průmyslového podniku ŠKODA AUTO, a.s.
Milan Šlapák