Analýza pregraduálního vzdělávání učitelských oborů ve vztahu ke společnému vzdělávání – Bc. Veronika KÜBELOVÁ
Bc. Veronika KÜBELOVÁ
Master's thesis
Analýza pregraduálního vzdělávání učitelských oborů ve vztahu ke společnému vzdělávání
Analysis of undergraduate education of teaching courses in relation to inclusive education
Anotácia:
Aktuálním, v poslední době velmi diskutovaným tématem v naší společnosti je otázka inkluze žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci společného vzdělávání. S touto problematikou souvisí nutnost, aby i tito žáci byli vzdělávání s dostatečně a odborně připravenými a kvalifikovanými pedagogiky. Má diplomová práce je rozdělena do tří kapitol, které jsou zaměřeny na teoretické poznatky vázané k …viacAbstract:
The current and in our society highly discussed issue, is the issue of including pupils with special educational needs in the context of joint education. This issue is linked to the need for these pupils to be educated with sufficient and professionally prepared and qualified pedagogues. My diploma thesis is divided into three chapters, which are focused on the theoretical knowledge linked to the choice …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KÜBELOVÁ, Veronika. Analýza pregraduálního vzdělávání učitelských oborů ve vztahu ke společnému vzdělávání. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Postoje studentů bakalářských oborů k vybraným tématům speciální pedagogiky
Nela BENEŠOVÁ -
Komplexní podpora žáků s poruchou autistického spektra na základní škole v kontextu speciální pedagogiky
Dana BARTLOVÁ -
Rozvoj sociálních kompetencí žáků - aktuální cíl speciální pedagogiky v současnosti
Adam Caletka -
Efektivita Montessori pedagogiky a význam používaných speciálních pomůcek u žáků se specifickými poruchami učení
Kateřina Juklová -
Přínos Montessori pedagogiky v edukaci žáků s individuální potřebou podpory
Radana Standarová -
Analýza využití pomůcek pedagogiky Marie Montessori ve vyučování žáků s lehkým mentálním postižením
Lenka Mrázková -
Analýza socioedukativních kompetencí v pregraduálním vzdělávání studentů speciální pedagogiky v předmětu neurologie
Jiří Vítek