Návrh reklamní kampaně pro firmu Progres Servis Sibřina, spol. s. r. o. – Zuzana MORAVCOVÁ
Zuzana MORAVCOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh reklamní kampaně pro firmu Progres Servis Sibřina, spol. s. r. o.
Proposal of the Advertising Campaign for the Company Progres Servis Sibřina s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá navržením reklamní kampaně a propagaci pro firmu Progres Servis Sibřina spol. s. r. o. Firma uvádí na trh novou hasičskou cisternu. Jedná se o automobil vhodný především pro dobrovolné hasiče měst a obcí pro požární zásah vodou i pěnou. Práce se věnuje určení cílové skupiny, vypracování rozpočtu a návrh účinných postupů, které budou pro firmu úspěšné.Abstract:
This bachelor work deals with a proposal of the advertising campaign and promotion for the company Progres Servis Sibřina s.r.o.. The company places a new FIRE EXTINGUISHING TANKER on the market. This is a truck suitable especially for volunteer firefighters of towns and villages for fire action with water and foam. The bachelor work devotes to the determination of a target group, the elaboration of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
21251
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MORAVCOVÁ, Zuzana. \textit{Návrh reklamní kampaně pro firmu Progres Servis Sibřina, spol. s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/qwau64/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MORAVCOVÁ, Zuzana. Návrh reklamní kampaně pro firmu Progres Servis Sibřina, spol. s. r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD
Radmila POSPÍŠILOVÁ -
Tvorba marketingové kampaně pro společnost xy a měření její efektivity
Aleš Zalabák -
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Inha Martynenka -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření její účinnosti (varianty obchodních modelů)
Tomáš Resler -
Návrh způsobu využití multiscreeningu pro vybranou reklamní kampaň daného subjektu
Jan Hrubeš -
Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
Kamil Čech -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
Michal Poláček -
Charakteristika cílových skupin a analýza komerční a nekomerční reklamní kampaně
Sandra Špalková