Marketingová strategie rozvoje Střediska volného času Ivančice – Simona Chabinová
Simona Chabinová
Bakalářská práce
Marketingová strategie rozvoje Střediska volného času Ivančice
Development marketing strategy of Leisure time activities centre of Ivančice
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracovat marketingovou srategii rozvoje Střediska volného času Ivančice. Zajímá mne především, zda klienti jsou dostatečně informováni o činnosti zařízení. Dále pak spokojenost klientů s nabízenými aktivitami a službami. V teoretické části jsou zpracovány známé poznatky o dané problematice, cíle a metody práce. Tato část se také věnuje poslání, historii a hlavním …víceAbstract:
The main aim of this bachalor work is to elaborate development marketig strategy of Leisure time activities centre of ivančice. I took interest if the clients are enough informed about activitiesof the organization. Furthemore satisfaction of clients with offered activities and services. Known facts about these problems, aims and methods of this work are elaborated in the theoretical part. This part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2007
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2009
- Vedoucí: Jiří Skoumal
- Oponent: Eva Schwartzhoffová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Cultural Activity Holding Principles and Strategies in Facilitating the Sustainable Development of the Confucius Institute (Perspective of Leisure Time Activities)
Kexin ZHANG -
ADEQUATE USE OF LEISURE TIME AS A PEDAGOGICAL STRATEGY THAT STRENGTHENS CITIZENS 'COMPETENCES IN MIDDLE SCHOOL STUDENTS OF LUIS CARLOS GALAN SARMIENTO SCHOOL COLOMBIA
Ana Carolina LOPEZ BELTRAN -
Job Opportunities in the Coastal regions of Ghana( the case of Western region of Ghana)
Carruthers Kofi Kodzitsey -
Zhodnocení činnosti a hospodaření vybraného střediska volného času
Kateřina Martinková -
Analýza marketingových nástrojů Střediska volného času, Trutnov se zaměřením na marketingovou komunikaci
Ondřej TĚŽKÝ -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Vztah Strategie rozvoje města Ústí nad Labem do roku 2015 a Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období 2015-2020
Michaela ČUŘÍKOVÁ -
Strategie rozvoje vybraného mikroregionu
Jan Polter