Jazyk reklamy v ukrajinských novinách (v česko-ukrajinském srovnávacím plánu) – Kateřina Schmiedtová
Kateřina Schmiedtová
Bachelor's thesis
Jazyk reklamy v ukrajinských novinách (v česko-ukrajinském srovnávacím plánu)
Advertising Language in Ukrainian Newspapers (Czech - Ukrainian Comparison)
Abstract:
Analýza jazyka ukrajinské textové reklamy excerpované z novin. Výzkum jazykových prostředků na základě teoretických poznatků odborné literatury. Porovnání analýzy jazykového materiálu ukrajinské reklamy s českou. Výsledky srovnání podloženy statistickým zkoumánímAbstract:
Language analysis of Ukrainian textual advertisements excerpted from newspapers. Language means research based on theoretical evidence in specialized publications. Comparison of Ukrainian and Czech advertisement language material. Comparison results supported with statistical data
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2010
- Supervisor: Josef Anderš
- Reader: Uljana Cholod
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SCHMIEDTOVÁ, Kateřina. \textit{Jazyk reklamy v ukrajinských novinách (v česko-ukrajinském srovnávacím plánu)}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Filozofická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/qwdmkl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBachelor programme / field:
Filologie / Ruská filologie - Ukrajinská filologie
Theses on a related topic
-
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Screening of PAHs concentrations and determination of the total fat content and fatty acid profile of traditionally smoking fish in Central region of Cameroon.
Kateřina Šrámková -
NATO and Cyber: Content Analysis of Alliance’s Strategic Concepts and Summit Declarations
Michaela Prucková -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Novinky bílé a černé techniky a formy jejich propagačního uvedení na trh (s výběrem libovolného historického období) období 2005 - 2009
Lukáš Červenka -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Moderní formy reklamy a jejich percepce
Aleš Chrastina -
Vliv reklamy Komerční banky, a.s. na klienty segmentu malé a střední podniky
Lenka Bujáčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights