Jazyk reklamy v ukrajinských novinách (v česko-ukrajinském srovnávacím plánu) – Kateřina Schmiedtová
Kateřina Schmiedtová
Bachelor's thesis
Jazyk reklamy v ukrajinských novinách (v česko-ukrajinském srovnávacím plánu)
Advertising Language in Ukrainian Newspapers (Czech - Ukrainian Comparison)
Anotácia:
Analýza jazyka ukrajinské textové reklamy excerpované z novin. Výzkum jazykových prostředků na základě teoretických poznatků odborné literatury. Porovnání analýzy jazykového materiálu ukrajinské reklamy s českou. Výsledky srovnání podloženy statistickým zkoumánímAbstract:
Language analysis of Ukrainian textual advertisements excerpted from newspapers. Language means research based on theoretical evidence in specialized publications. Comparison of Ukrainian and Czech advertisement language material. Comparison results supported with statistical data
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedúci: Josef Anderš
- Oponent: Uljana Cholod
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHMIEDTOVÁ, Kateřina. \textit{Jazyk reklamy v ukrajinských novinách (v česko-ukrajinském srovnávacím plánu)}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/qwdmkl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBachelor programme / odbor:
Filologie / Ruská filologie - Ukrajinská filologie
Práce na příbuzné téma
-
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Screening of PAHs concentrations and determination of the total fat content and fatty acid profile of traditionally smoking fish in Central region of Cameroon.
Kateřina Šrámková -
NATO and Cyber: Content Analysis of Alliance’s Strategic Concepts and Summit Declarations
Michaela Prucková -
A review of oil point identification and experimental determination of oil content of selected oilseeds
Achyuth Hanumanthappa meti -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Novinky bílé a černé techniky a formy jejich propagačního uvedení na trh (s výběrem libovolného historického období) období 2005 - 2009
Lukáš Červenka -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Moderní formy reklamy a jejich percepce
Aleš Chrastina
Názov
Vložil
Vložené
Práva