Analýza image konkrétního družstva – Ing. Lenka Holubová
Ing. Lenka Holubová
Bakalářská práce
Analýza image konkrétního družstva
Image analysis of the coop
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice image družstva Templářské sklepy Čejkovice, vinařské družstvo. Cílem bakalářské práce je analyzovat obsah image (firemní design, firemní komunikaci a firemní kulturu) a posoudit jej ze spotřebitelského hlediska. Cílem je také navrhnout případné změny image pro dané družstvo.Abstract:
The thesis deals with the issue of the image of the chosen coop – Templářské sklepy Čejkovice, vinařské družstvo (Templar wine cellars, wine coop). The aim of this thesis work is to analyze the content of the image (corporate design, corporate communication and corporate culture) and assess it from the consumer’s perspective. The aim was also to propose any change and improvements of image for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pi92h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Michal Kozub
- Oponent: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Analýza firemní identity a image společnosti L´Oréal v České republice
Monika Kovačová -
Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image
Barbora Handlíková -
Analýza marketingové komunikace a image spol. Hoffmann Group
Martin Kaše -
Komunikace environmentálních faktorů společnosti Continental Barum a jejich vliv na image společnosti
Regina Feiferlíková -
Překlad internetových stránek společnosti v kontextu marketingové komunikace
Pavel Sedláček -
Analýza marketingových komunikací a image společnosti Ferrino na českém trhu
Jiří Cichý -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová