Podnikatelský plán rozvoje psího salonu Ginger – Tereza Melcherová
Tereza Melcherová
Bachelor's thesis
Podnikatelský plán rozvoje psího salonu Ginger
Ginger Dog Salon Development Business Plan
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na sestavení podnikatelského plánu pro rozšíření psího salonu Ginger. Teoretická část práce se zabývá popisem struktury podnikatelského plánu a všech potřebných analýz a prvků. Praktická část se zaměřuje na současnou situaci salonu Ginger a sestavení podnikatelského plánu včetně strategických analýz, marketingového a finančního plánu. Ve třetí části práce je provedeno …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on creating a business plan for expanding the Ginger dog salon. The theoretical part of the thesis describes the structure of a business plan and all necessary analyses and elements. The practical part focuses on the current situation of the Ginger salon and creating a business plan including strategic analysis, marketing, and financial planning. The third part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ondřej Benda
- Reader: Leopold Tanner, MSc MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Podnikatelský plán- affiliate marketing
Johana Kapošváryová -
Podnikateľský plán: Instant, Influencer marketing agency
Lukáš Lovás -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Tvorba firemnej stratégie pomocou business modelov
Viliam Zich -
Podnikatelský plán
Zdeněk Bednařík -
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova