Projektové řízení brandu, v praxi aplikované na módní značku Bazar Bar – Olga Šlégrová
Olga Šlégrová
Diplomová práce
Projektové řízení brandu, v praxi aplikované na módní značku Bazar Bar
Brand project management in praxis – fashion brand Bazar Bar
Anotace:
Diplomová práce je věnována tématu projektového řízení v rámci módní značky Bazar Bar. Teoretická část se zaměřuje na vymezení nezbytných pojmů pro téma celé práce a zabývá se obory souvisejícími - projektový management a marketing značky. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na reálnou značku - Bazar Bar. Diplomová práce si klade za cíl analyzovat módní značku na českém trhu z pohledu …víceAbstract:
The Master's Thesis is dedicated to a topic of project management which is explored through the fashion brand Bazar Bar. The theoretical part is focused on definition necessary terms for the whole Thesis and it is occupied with connected fields of study: project management and brand marketing. In the practical part are the theoretical knowledge presented on the real brand called Bazar Bar. The Master …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53126
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2017
- Vedoucí: Irena Tyslová
- Oponent: Helena Hrůzová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53126
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Implementing the PRINCE2 Project Management Method in an Existing Project Environment
Anastasia Sudakova -
Implementing the PRINCE2 Project Management Method in an Existing Project Environment
Jehanzaib Sajid -
Implementing the PRINCE2 Project Management Method in an Existing Project Environment
Liliia Demianchuk -
Situationally adequate management decisions about project termination or the continuation of a project within an SME
Martin Schadler -
Project Management
Saouakine Kharmouche -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Event marketing jako součást brand buildingu dané značky
Michaela Dvořáková -
Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
Katarína Ďurišová