Význam filantropie pre marketingovú činnosť firmy – Lenka Kováčová
Lenka Kováčová
Diplomová práce
Význam filantropie pre marketingovú činnosť firmy
Význam filantropie pro marketingovou činnosť firmy
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na filantropickou činnost. Jejím úkolem je identifikovat, jakým konkrétním dobročinným aktivitám se věnuje společnost O2 Czech Republic, jaký význam těmto aktivitám přikládá ve vztahu k marketingové činnosti firmy. Také je jejím úkolem pomocí vlastního výzkumu zjistit, jaké postoje o daných aktivitách spotřebitelé sdílejí, jak ovlivňují jejich kupní rozhodovací proces …víceAbstract:
This thesis focuses on philanthropic activities. Its mission is to identify what specific philanthropic activities is devoted to company O2 Czech Republic, the importance to these activities in relation to the marketing of the company. It is also its task by its own research to find out what attitude consumers have in relation to these activities, how they influence their purchasing decision process …víceAbstract:
Táto diplomová práca sa zameriava na filantropickú činnosť. Jej úlohou je identifikovať, akým konkrétnym filantropickým aktivitám sa venuje spoločnosť O2 Czech Republic, aký význam týmto aktivitám prikladá vo vzťahu k marketingovej činnosti firmy. Taktiež je jej úlohou pomocou vlastného výskumu zistiť, aké postoje o daných aktivitách spotrebiteĺia zdieľajú, ako ovplyvňujú ich kúpny rozhodovací proces …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46550
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46550
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba zdieľanej hodnoty v nábytkárskom priemysle
Kristína Tretinárová -
Prostorové dotazování v databázích pro platformu Android
Boris Valentovič -
Aktualizace a dotazování na dílčí pole vícerozměrných polí
Adam Krídl -
Platforma pro dotazování nad kyberbezpečnostními daty
Matúš Raček -
Vizualizace principu algoritmů pro dotazování nad datovou strukturou UB-strom
Samuel Lisník -
Dotazování s časovými informacemi nad znalostmi v transparentní intenzionální logice
Andrej Gardoň -
Škálovatelné řešení pro zpracování a dotazování velkých sémantických dat
Martin Špale