Věra Jenáčková

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu společnosti na trhu čerstvých šťáv

Marketing Mix Analysis of the Company in the Fresh Juice Market
Anotace:
Bakalářská se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Fruitisimo na trhu čerstvých šťáv. Marketingový výzkum probíhal formou online dotazování. Jednotlivé nástroje marketingového mixu byly analyzovány a následně vyvozeny návrhy a doporučení pro společnost do budoucna.
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing mix analysis of the Fruitisimo company in the fresh juice market. The marketing research took the form of online survey. Individual tools of the marketing mix were analyzed and then derived suggestions and recommendations for the company in the future.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
  • Vedoucí: Tereza Prešnajderová
  • Oponent: Martina Gecíková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava