Analýza marketingového mixu společnosti na trhu čerstvých šťáv – Věra Jenáčková
Věra Jenáčková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu společnosti na trhu čerstvých šťáv
Marketing Mix Analysis of the Company in the Fresh Juice Market
Anotace:
Bakalářská se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Fruitisimo na trhu čerstvých šťáv. Marketingový výzkum probíhal formou online dotazování. Jednotlivé nástroje marketingového mixu byly analyzovány a následně vyvozeny návrhy a doporučení pro společnost do budoucna.Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing mix analysis of the Fruitisimo company in the fresh juice market. The marketing research took the form of online survey. Individual tools of the marketing mix were analyzed and then derived suggestions and recommendations for the company in the future.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146536
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Sociální práce s ohroženými skupinami na trhu práce
Tereza ŠPUNDOVÁ -
Nákup a dovoz sortimentu společnosti Titbit s.r.o. do ČR
Valeriia Agalakova -
Analýza věrnostního programu společnosti na trhu čerstvých šťáv
Lucie Dužíková -
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy
Markéta Humlíčková -
"Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Doǧukan Aydin -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová