Bc. Jana Šlapková

Diplomová práce

Využití Montessori pedagogiky při výuce čtení u žáků se specifickými porachami učení

Use of the Montessori pedagogy in teaching reading to pupils with learning disabilities
Anotace:
Diplomová práce pojednává o využití pomůcek alternativní školy – Montessori pedagogiky při výuce čtení u žáků se specifickými poruchami učení. Teoretická část se zabývá legislativou a vzděláváním v České republice, problematikou specifických poruch učení a alternativními školami, hlavně Montessori pedagogikou. Hlavním cílem výzkumného šetření diplomové práce bylo specifikovat přístupy k žákům s dyslexií …více
Abstract:
The thesis discusses the use of aids in alternative schools with Montessori pedagogy to teach reading to pupils with specific learning disabilities. The theoretical part deals with legislation and education in the Czech Republic, issue of specific learning disabilities and alternative schools, especially the Montessori pedagogy. The main objective of the research thesis was to specify the approaches …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 5. 2011
  • Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta