Využití Montessori pedagogiky při výuce čtení u žáků se specifickými porachami učení – Bc. Jana Šlapková
Bc. Jana Šlapková
Diplomová práce
Využití Montessori pedagogiky při výuce čtení u žáků se specifickými porachami učení
Use of the Montessori pedagogy in teaching reading to pupils with learning disabilities
Anotace:
Diplomová práce pojednává o využití pomůcek alternativní školy – Montessori pedagogiky při výuce čtení u žáků se specifickými poruchami učení. Teoretická část se zabývá legislativou a vzděláváním v České republice, problematikou specifických poruch učení a alternativními školami, hlavně Montessori pedagogikou. Hlavním cílem výzkumného šetření diplomové práce bylo specifikovat přístupy k žákům s dyslexií …víceAbstract:
The thesis discusses the use of aids in alternative schools with Montessori pedagogy to teach reading to pupils with specific learning disabilities. The theoretical part deals with legislation and education in the Czech Republic, issue of specific learning disabilities and alternative schools, especially the Montessori pedagogy. The main objective of the research thesis was to specify the approaches …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ja5pd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2011
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole s Montessori pedagogikou
Klára Tomková -
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy s Montessori pedagogikou v Kladně
Martina Černá -
Přínos Montessori pedagogiky v edukaci žáků s individuální potřebou podpory
Radana Standarová -
Efektivita Montessori pedagogiky a význam používaných speciálních pomůcek u žáků se specifickými poruchami učení
Kateřina Juklová -
Vzdělávání perspektivou autistů a jejich rodin Pohledy na vzdělávání v prostředí ZŠ běžné versus ZŠ speciální
Lucie HRANÁČOVÁ -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Žák s Aspergerovým syndromem v inkluzivním vzdělávání
Zuzana Kalivodová -
Vliv citove vazby deti mladsiho skolniho veku k rodicum na sebehodnoceni a strachy
Pavla Drahorádová