Princip Mary Sue aneb jak nestvořit příliš dokonalou postavu – Adéla Kabelková
Adéla Kabelková
Diplomová práce
Princip Mary Sue aneb jak nestvořit příliš dokonalou postavu
The Principle of Mary Sue Phenomenon or How to Not Create a Too Perfect Figure
Anotace:
Magisterská diplomová práce s názvem Princip Mary Sue aneb jak nestvořit příliš dokonalou postavu se zaměřuje na fenomén literární fanouškovské tvorby zvané fan fiction a jeho specifického žánru Mary Sue. V něm se objevují až absurdně dokonalé charaktery, které na sebe strhávají veškerou pozornost a často disponují nepřiměřenými superschopnostmi. V teoretické části dojde k nastínění důvodů vzniku Mary …víceAbstract:
Masters diploma thesis The Mary Sue Principle or How Not To Create A Too Perfect Character is focused on the literary phenomenon of fan literary work – fan fiction – and its specific genre, Mary Sue. For this genre are typical almost ridiculously/absurd perfect characters, which attract all of the attention to themselves and often have excessive superpowers on their disposal. The theoretical part of …víceKlíčová slova
filmová teorieKlíčová slova
filmová dramaturgieKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
filmové seriályKlíčová slova
filmové postavy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10109
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 10. 2017
- Vedoucí: Helena BENDOVÁ
- Oponent: Lucia KAJÁNKOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Scenáristika a dramaturgie
Práce na příbuzné téma
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Hudební dramaturgie ve filmové a televizní tvorbě z producentského hlediska
Anna Knauerová -
Dramaturgie a filmový scénář z perspektivy práce kameramana
Lubomír Ballek -
Filmová dramaturgie postnormalizační kinematografie
Andrea PRIMUSOVÁ