Strategická marketingová analýza odvětví zpravodajských serverů – Kateřina Hallerová
Kateřina Hallerová
Master's thesis
Strategická marketingová analýza odvětví zpravodajských serverů
Strategic marketing analysis of online news industry
Anotácia:
Tato diplomová práce přináší poznatky aktuálních odborných studií zahraničních autorů na téma používaných business modelů zpravodajských serverů a ochoty platit za obsah. Poskytuje také srovnání těchto business modelů napříč vybranými trhy a příklady jejich užití u předních zahraničních serverů. Analytická část práce přináší výsledky vlastních dvou výzkumů. Kvalitativní expertní výzkum mezi šéfredaktory …viacAbstract:
This master's thesis brings knowledge of current expert studies by foreign authors on the topic of business models used by news websites and willingness to pay for content. It also provides a comparison of these business models across selected markets and examples of their use by leading foreign news websites. The analytical part of the thesis presents the results of two author's researches. Qualitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74095
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedúci: Martin Machek
- Oponent: Jakub Salát
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74095
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Willingness to pay u českých konzumentů piva
Ľuboš Slivka -
Effect of cognitive biases on willingness to pay (WTP) to prevent climate change
Yana Kurdova -
A Study on the Willingness to Pay on the Demand Side of Long-Term Care Insurance in China
Qingshi Hu -
Residents' Willingness to Pay for Enhancement of Residential Area: Case Study Dubec
Tomáš Husták -
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
Tereza Hálová -
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
Tereza Hálová -
Placení za obsah na Internetu
Ondřej Koch