Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti – Bc. Lucie Majtnerová
Bc. Lucie Majtnerová
Master's thesis
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti
The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in the Selected Company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace digitální agentury PRIA SYSTEM, s.r.o. Jejím cílem tak bylo vytvoření projektu, který povede ke zlepšení marketingové komunikace společnosti směrem k zákazníkům. Diplomová práce se skládá ze tří částí. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše z oblasti marketingové komunikace a následné vytvoření teoretických …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on improving a present marketing communication of digital agency PRIA SYSTEM, Ltd. The main aim of thesis was to create the project, which leads to enhance marketing communication of the company towards customers. The diploma thesis consists of three parts. The theoretical part cover literature research concerning the marketing communications field and aims to create theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAJTNEROVÁ, Lucie. \textit{Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/qxn9tx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Majtnerová, Lucie. Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Marketingová komunikace neziskových organizací
Klára Machalová