Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti – Bc. Lucie Majtnerová
Bc. Lucie Majtnerová
Diplomová práce
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti
The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in the Selected Company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace digitální agentury PRIA SYSTEM, s.r.o. Jejím cílem tak bylo vytvoření projektu, který povede ke zlepšení marketingové komunikace společnosti směrem k zákazníkům. Diplomová práce se skládá ze tří částí. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše z oblasti marketingové komunikace a následné vytvoření teoretických …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on improving a present marketing communication of digital agency PRIA SYSTEM, Ltd. The main aim of thesis was to create the project, which leads to enhance marketing communication of the company towards customers. The diploma thesis consists of three parts. The theoretical part cover literature research concerning the marketing communications field and aims to create theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAJTNEROVÁ, Lucie. \textit{Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti} [online].
Zlín, 2020 [cit. 2021-01-25]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/qxn9tx/>.
Diplomová práce.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky.
Vedoucí práce Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D..
Jak správně citovat práci
Majtnerová, Lucie. Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Marketingová komunikace neziskových organizací
Klára Machalová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Digitální komunikace značky Východní Morava
Daniel Pospěch -
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
Barbora Kučerová -
Trendové nástroje marketingové komunikace ve vybrané firmě
Kateřina Turková -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Monika Hegarová -
Strategie digitální marketingové komunikace Centra Architektury a Městského plánování
My Linh Lai