Znalost velkých tiskacích písmen u šestiletých dětí před vstupem do 1.třídy – Michaela RACKOVÁ
Michaela RACKOVÁ
Diplomová práce
Znalost velkých tiskacích písmen u šestiletých dětí před vstupem do 1.třídy
Six years old children and their familiarity with capital letters before entering grade 1 of primary schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá znalostí velkých tiskacích písmen u dětí v předškolním věku. Teoretická část diplomové práce obsahuje problematiku školní zralosti a připravenosti, rozebírá předškolní vzdělávání dle Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání s důrazem na rozvoj předčtenářství, dále se zabývá se předškolním obdobím, jako jednou z etap vývoje člověka, popisuje metody nácviku …víceAbstract:
The thesis deals with the knowlege of the capital letters among children in pre school period. The theoretical part of the thesis includes issues of school maturity and learner's development. It also examines pre school knowledge of children according to school framework. The research is focused on learner's ability and development of pre school period as one of the stages of human development. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jarmila Wagnerová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RACKOVÁ, Michaela. Znalost velkých tiskacích písmen u šestiletých dětí před vstupem do 1.třídy. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
VÝVOJ ANALYTICKÉ METODY PRO STANOVENÍ A IDENTIFIKACI VYBRANÝCH NOVÝCH SYNTETICKÝCH BENZODIAZEPINŮ S VYUŽITÍM ELEKTROMIGRAČNÍCH TECHNIK
Barbora BORÁŇOVÁ -
Analytické metody a nástroje v manažerském rozhodování
Pavla Moravcová -
Analýza využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání
Lenka Měrková -
Aplikace NTC metody v podmínkách mateřských škol
Petra Kolářová -
Metody učitelů mateřské školy pro udržení pozornosti dětí
Simona Davidová -
Vytvoření souboru cvičení pro předškolní a mladší školní věk (s využitím základních pomůcek)
Alice Anna ŠUMBEROVÁ