Šimon JEHLIČKA

Bakalářská práce

Využití nových trendů v marketingových komunikacích v Help fitness club

Nové trendy v marketingové komunikaci ve Help Fitness klubu

Utilization of new trends in marketing communication in Help fitness club
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat využívané nástroje marketingové komunikace a vyu-žití nových trendů marketingové komunikace. Práce je rozdělena do tří částí a to zejména na teorii, analýzu a doporučení. V první části jsou osvětleny základy marketingové komunikace a jejich funkce. Dále pak popisuje nové trendy, které jsou uplatnitelné pro praxi v Help fitness clubu. Druhá část analyzuje využívané …více
Abstract:
Aim of Bachelor thesis is analysis of marketing communication and use of new trends in marketing communication. The work is divided into free parts, mainly to theory, analysis a recommendation. In the first part there are introduced basic and function of marketing communication. Then describe new trends, which could be used in Help fitness club. Second part is analysing used marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Zveřejnit od: 23. 5. 2008
Identifikátor: 9742

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JEHLIČKA, Šimon. Využití nových trendů v marketingových komunikacích v Help fitness club. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.