BcA. Martina Jelínková

Master's thesis

Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize

Analysis of the Creation of the Self-promotion Czech Television´s Series MOST!
Abstract:
Teoretická část práce se zabývá problematikou self promotion veřejnoprávní televize v době nových médií a trendu odložené sledovanosti, formou a způsobem oslovování cílové skupiny, budováním a udržováním brandu České televize, komunikační strategií, která je Českou televizí dlouhodobě využívána, zjišťuje prostředky, které jsou využívány k získání nových diváků. V praktické části diplomové práce je …more
Abstract:
The theoretical part of paper is focused on the problems of self promotion of the public service television in the age of new media and the trend of postponed audience rating in a form and ways of aproaching the target group building and maintaining the brand of ČT, by communication strategy which has been used by ČT for quite some while to gain new audience memebers. In the practical part of paper …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jelínková, Martina. Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe