Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize – BcA. Martina Jelínková
BcA. Martina Jelínková
Diplomová práce
Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize
Analysis of the Creation of the Self-promotion Czech Television´s Series MOST!
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá problematikou self promotion veřejnoprávní televize v době nových médií a trendu odložené sledovanosti, formou a způsobem oslovování cílové skupiny, budováním a udržováním brandu České televize, komunikační strategií, která je Českou televizí dlouhodobě využívána, zjišťuje prostředky, které jsou využívány k získání nových diváků. V praktické části diplomové práce je …víceAbstract:
The theoretical part of paper is focused on the problems of self promotion of the public service television in the age of new media and the trend of postponed audience rating in a form and ways of aproaching the target group building and maintaining the brand of ČT, by communication strategy which has been used by ČT for quite some while to gain new audience memebers. In the practical part of paper …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jelínková, Martina. Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace televizního pořadu Autosalon
Jan Albrecht -
Marketingová komunikace vybraného televizního pořadu
Kateřina Polášková -
Marketingová komunikace pořadu FUTURE JOBS
Jan Mašek -
Marketingová komunikace společností podnikající v oblasti televizních přenosů
Nikola Kejak Kallistová -
Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.
Veronika Nechybová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Jakub Čejka -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Komparace marketingové komunikace televizních pořadů StarDance a Tvoje tvář má známý hlas
Tereza Linhartová