Jíst zdravě znamená jíst draze? - experimentální ověření zkresleného zpracování informací na základě intuice – Artur Kretinin
Artur Kretinin
Diplomová práce
Jíst zdravě znamená jíst draze? - experimentální ověření zkresleného zpracování informací na základě intuice
Eating healthy means eating expensive? - experimental verification of distorted information processing based on intuition
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem Jíst zdravě znamená jíst draze? - experimentální ověření zkresleného zpracování informací na základě intuice. Cílem této diplomové práce je provést výzkum, který se zabývá primárně vztahy mezi kategorizací zdravé výživy, cenou a označením. Cílem výzkumu je prokázat či vyvrátit existenci vztahu mezi cenou potravin a subjektivním vnímáním jejich prospěchu pro zdraví …víceAbstract:
This thesis is focused on topic Eating healthy means eating dearly? - experimental verification of distorted information processing based on intuition. The aim of this thesis is to conduct research in terms of primary relationships between the categorization of healthy food, prices and labeling. The aim of the research is to prove or refute the existence of a relationship between food prices and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85299
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2022
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Jan Závodný Pospíšil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRETININ, Artur. \textit{Jíst zdravě znamená jíst draze? - experimentální ověření zkresleného zpracování informací na základě intuice}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/qylluf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85299
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Application of mathematical model in consumer decision making in product selection
Ilyas Akhmetov -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh