Bc. Jitka Beránková, DiS.

Master's thesis

Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy

Project of Using Social Networks to Improve Marketing Communication of Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na sociálních sítí v rámci konkrétního projektu, který je zaměřen na zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích internetového prodejce značkové obuvi Obujtese. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá poznatky z oblasti sociálních sítí, novými trendy na sociálních sítí a přibližuje možnosti propagace …more
Abstract:
In my diploma work I focuse on marketing communication on social network. The project is focused on improovment of marketing communication on social network of Brand shoes trade - Obujtese. My work is divided to two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with knowlege of social network, new trends on social media and shows possibilities of promotion. The practical part includes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Beránková, Jitka. Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy . Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management