Vzdělávací aktivity distanční výuky na 2.stupni ZŠ ve školním roce 2020/2021 – Martina CHVÁLOVÁ
Martina CHVÁLOVÁ
Bakalářská práce
Vzdělávací aktivity distanční výuky na 2.stupni ZŠ ve školním roce 2020/2021
Remote learning activities at lower-secondary schools in the school year 2020/2021
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the remote learning activities at the lower secondary level that teachers chose to incorporate into their English lessons during remote learning. The theoretical part discusses the specifics of remote learning and introduces a historical footprint of Covid-19 education regulations. The empirical part focuses on the data collected from a questionnaire. The questionnaire …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vzdělávací aktivity distanční výuky, které byly začleněny učiteli do výuky anglického jazyka v době distančního vzdělávání. Teoretická část této práce rozebírá specifika pojmu distanční vzdělávání a zaznamenává dobu změn opatření způsobené onemocněním Covid-19. Empirická část se zaměřuje na data získané formou dotazníku. Dotazník je kombinací kvalitativního a kvantitativního …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Václav Řeřicha, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHVÁLOVÁ, Martina. Vzdělávací aktivity distanční výuky na 2.stupni ZŠ ve školním roce 2020/2021. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Komemorace druhého odboje na Žďársku v období normalizace v rámci badatelské výuky v terénu
Antonín Kadlec -
Srovnání metod hodnocení žáků v plavecké výuce v Anglii a v České republice
Monika Hajdová -
Proměny názvů ulic a náměstí v Moravské Třebové a v Litomyšli v projektové výuce
Michal Frank -
Řemesla a živnosti v Jablonném nad Orlicí v letech 1848-1948 v projektové výuce
Michal Novák -
Vzdělávání žáků základních škol v oblasti ochrany obyvatelstva v době distanční výuky
Rusmanová Rusmanová -
Návrh terénní výuky bezobratlých živočichů pro druhý stupeň ZŠ v okolí Slovanského hradiště v Mikulčicích
Adriana Koláčková -
Terénní výuka v modelovém území v povodí Bobravy.
Štěpánka Pecenová
Název
Vložil
Vloženo
Práva